Gamintojai

Naujienlaiškis

My status
 Nemokamas pristatymas! autoservisas-padangiukas.lt vienaskasnis.lt

Prekių pristatymas

 

Kas pristatys jūsų prekes? Kiek tai užtruks?

Mes puikiai suprantame, kad internetinės prekybos sėkmė itin priklauso nuo greito prekių pristatymo, todėl tam skiriame ypač didelį dėmesį ir siekiame, kad ši procedūra vyktų kuo sparčiau. Tam į pagalbą pasitelkiame didžiausią patirtį Lietuvoje turinčią bendrovę „Lietuvos paštas“ ir siuntų tarnybos UAB "NĖGĖ" paslaugas. UAB "NĖGĖ" kurjeris itin patikimas ir savo darbą atlieka nepriekaištingai. O siuntinys pristatomas išties greitai – sekančią darbo dieną (jei atliekamas apmokėjimas iki 12.00 valandos). Naudojantis pašto paslaugomis siunta pristatoma 2-5 d. d. nuo siuntinio įteikimo visuose didžiuosiuose miestuose. Be to visada galite būti tikri, kad jei sužinome, jog prekių pristatymas gali užtrukti, visada jus apie tai informuosime nurodytu kontaktiniu telefonu ar el. paštu. Tačiau, kaip patirtis rodo, uždelsimų dar nėra buvę.

 

Kiek kainuoja pristatymas Lietuvoje?

"Lietuvos paštas" - 4 litai (užsakymams nuo 100 litų NEMOKAMAI)

UAB "NĖGĖ" - 10 litų.

Kiek kainuoja pristatymas Europos sąjungos valstybėje?

Į kitas valstybes siuntinį galime išsiųsti atskiru susitarimu, todėl norėdami apie tai pasitarti, susisiekite su mumis.

Ar galėsiu stebėti siuntinio gabenimo kelią?

Kai tik gausime jūsų prekių krepšelio apmokėjimą, tuojau pat imsimės siuntinio formavimo darbų ir sekančią darbo dieną siuntinį pateiksime kurjeriui. Kurjeris, gavęs jūsų prekes, suteiks unikalų siuntos numerį, kurį Jums atsiųsime el. paštu ir suvedę jį svetainėje http://www.post.lt (Vidaus pašto siuntų paieška) matysite savo siuntinio kelią. Tai paprasta ir patogu, nes visuomet žinosite kur jūsų siuntinys apdorojamas realiu laiku (ši paslauga teikiama naudojantis Lietuvos pašto paslaugomis).

Kas gali prailginti pristatymo terminą?

Norime atkreipti jūsų dėmesį, jog pristatymo trukmė ir tempas gali pailgėti jei prieš apmokėdami suteiksite ne visą reikiamą informaciją, todėl laukelyje Papildoma informacija būtinai turėtumėte parašyti, kuris pristatymo laikas Jums yra patogesnis, taip pat įvardinti papildomas aplinkybes, kurios gali apsunkinti kurjerių darbą, pvz.: šuo, koduota durų spyna, apsauga ir pan. Taip pat labai svarbu nurodyti tikslų kontaktinį telefoną, kuriuo galėtume su Jumis susisiekti ir patikslinti prekių pristatymo aplinkybes. Be to, turėtumėte žinoti ir tai, kad tuo atveju, kai atvykęs kurjeris pas Jus nurodytu adresu nieko neranda ir siuntinys neatsiimamas, Jums paliekamas pranešimas apie būtinybę siuntinį atsiimti artimiausiame „Lietuvos pašto“ skyriuje.

 

Gavau apgadintą siuntą. Kaip elgtis?

Nepaisant to, kad kiekvieną siuntą kruopščiai supakuojame, gabenimo metu retais atvejais pasitaiko pakuotės apgadinimų, net grobstymo atvejų. Gavę siuntą būtinai patikrinkite siuntos būklę, ir pastebėję neatitikimų, pažeidimų ar sugadinimų pažymėkite tai važtaraštyje bei surašykite siuntos pažeidimo aktą. Pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista. Apie pastebėtus siuntos trūkumus, atsiradusius pervežimo metu, papildomai turite informuoti ir pigusmodemai.lt internetinę parduotuvę.

 

Ar galiu apdrausti savo siuntinį?

Taip, tokią paslaugą taip pat teikiame. Tačiau turėtumėte iš anksto susisiekti su mumis asmeniškai, kad suderintume siuntos įvertinimo procedūrą ir šios paslaugos kainą.

 

Turite papildomų klausimų?

Jei norite pasiteirauti, ar gauti papildomos informacijos apie prekių pristatymą, susisiekite su mumis.


PagrindinisPagrindinis

Krepšelis  

(tuščia)
 Garantija